دانلود رمان جدید | رمان فا

دانلود رمان ایرانی و خارجی قدیمی و جدید از رمان فا

دانلود رمان جدید | رمان فا

دانلود رمان ایرانی و خارجی قدیمی و جدید از رمان فا

دانلود رمان,رمان جدید,رمان ایرانی,رمان,رمان فا,دانلود رمان های خارجی,دانلود رمان ایرانی,رمان عاشقانه,سایت رمان,رمان ایرونی,

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود رمان جدال پر تمنا

از این پس شما دوستان می توانید رمان های جدیدتری را از وبلاگ رمان فا تهیه کنید

رمان
خلاصه داستان کتاب رمان جدال پر تمنا:
ویولت دختری زیبا با چشمان افسانه ایی، به تازگی از فرانسه با خانواده فرانسوی خود به ایران بازگشته او که اصلیتی ایرانی دارد در دانشگاه با خواهر و برادری آشنا میشود که با ارگل (خواهر) دوست و با آراد (برادر) رقیب میشود . ویولت مسیحی است و ارگل و آراد از یک خانواده مذهبی هستند . کلّ کلّ بین ویولت و آراد اتفاقات زیبایی را رقم میزند و باعث میشود…
قسمتی از متن:
– خوب یادمه بردن اسم عموم جرم بود! یعنی اگه در موردش حرفی می زدم بابام مجبورم می کرد دهنم رو آب بکشم …

خیلی سخت گیر بود خدا بیامرز …

همین سخت گیری هاش هم کار دست من داد …

صبح ها به زور منو برای نماز بیدار می کرد … ماه رمضونا مجبورم می کرد روزه بگیرم … وای به روزی که یه رکعت نمازم قضا می شد … یا می فهمید که روزه مو خوردم …

وای به روزی که می فهمید به یه دختر نگاه کردم هر چند بی غرض! کم کم بدم اومد … از همه چی بدم اومد … از دین … از مسلمون بودن … از رفتن توی دسته ها و سینه زدن … از زنجیر زدن … از چادر سر کردن آراگل …

از مامانم و جلسه های قرآنش … از همه چی … من زده شدم … جلوی بابا دلا و راست می شدم یعنی دارم نماز می خونم … ولی حتی یه کلمه اش رو هم نمی فهمیدم … فقط یه جاهایی می گفتم الله اکبر …

یعنی دارم می خونم … سحر ها بیدار می شدم … سحری میخوردم … نمازم رو سمبل می کردم و می خوابیدم …

ولی تو راه مدرسه روزه مو می خوردم … هر وقت بابا نبود از زیر نماز خوندن در می رفتم و کم کم افتادم تو خط دوست دختر …

فقط سیزده سالم بودم که با اولین دوست دخترم دوست شدم … اون موقع که موبایل جایی نبود … نامه نگاری می کردیم …

به اینجا که رسید خندید … منم نا خودآگاه خنده ام گرفت …

– یادش بخیر … روغن مو می خریدم از خونه که می رفتم بیرون روی سرم خالی می کردم …

دکمه یقه مو باز می کردم … آستینامو می زدم بالا … حق پوشیدن شلوار جین نداشتم …


رمان جدال پر تمنا یکی از آثار نویسنده معروف هما پور اصفهانی میباشد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی