دانلود رمان جدید | رمان فا

دانلود رمان ایرانی و خارجی قدیمی و جدید از رمان فا

دانلود رمان جدید | رمان فا

دانلود رمان ایرانی و خارجی قدیمی و جدید از رمان فا

دانلود رمان,رمان جدید,رمان ایرانی,رمان,رمان فا,دانلود رمان های خارجی,دانلود رمان ایرانی,رمان عاشقانه,سایت رمان,رمان ایرونی,

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود رمان افسونگر

دانلود رمان افسونگر

از این پس شما دوستان می توانید رمان های جدیدتری را از وبلاگ رمان فا تهیه کنید


خلاصه داستان کتاب رمان افسونگر:

آب دهنم رو تند تند قورت من دادم اما این بغض لعنتی دست از سر گلو بیچاره ام برداره … من موندم چرا خسته نمی ش! همینطور هر شب صبح تا شب و هر شب تا صبح در گلوی من جا خوش! می دونی من بیشتر از این حرف می زنم که میتونی بمیری ولی بازم از رو نرو … صدای بلند بلند شد:
– امیلی … مردی؟
سریع خم شدم و در درب کابینت افتادم و باز افتادم … خدایا از این خونه هاتف … همه جاش پر از سوسک و کثافته … هر چی هم میمونی شورم انگار نه جنار! خدایا من از سوسک بدم می یاد! چرا میمیر؟ صدای فردریک اینبار بلند تر از پیش بلند شد:
– امیلی !!! بیام تو اون آشپزخونه هلاکت می کنم..


رمان افسونگر یکی از آثار نویسنده معروف هما پور اصفهانی میباشد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی